fbpx

פודקאסטים מומלצים לבעלי עסקים לשנת 2021

כבר כמה שנים שאני שומעת פודקאסטים. זה התחיל מפעם ב.. ועם הזמן הפך לחלק משגרת השבוע שלי. מצאתי שאפשר ללמוד ככה המון דברים חדשים, לקבל רעיונות לפעילויות שיווקיות ואתגרים חדשים, למצוא דרכים חדשות לשווק את העסק, להכיר כלים עסקיים חדשים ועוד המון.

רשימת הפודקאסטים המומלצים לשנת 2021 | Photo by Henry Be on Unsplash
רשימת הפודקאסטים המומלצים לשנת 2021 | Photo by Henry Be on Unsplash

בחודשים האחרונים שיתפתי מדי פעם בפייסבוק הפרטי שלי המלצות בודדות ובגלל שהרבה פנו ואמרו שהם רוצים לקבל רשימה מרוכזת אז רגע לפני נובמבר, אספתי לכם את הרשימה שלי:

רשימת הפודקאסטים באפליקציית גוגל פודקאסט
רשימת הפודקאסטים באפליקציית גוגל פודקאסט

1. שניים באחד – פאט פלין – הפודקאסטר שאני הכי אוהבת. יש לו תוכן נהדר במגוון נושאים, שני פודקאסטים ורקורד של עשור ואלף + פרקים מאחוריו. הפודקאסט שלו The Smart Passive Income Podcast הוא ראיונות עם יזמים ממגוון תחומים, מעניין מאוד ושווה לעצור הכל ולהאזין אחורה עד ההתחלה. הפודקאסט השני שלו AskPat 2.0 הוא שיחות אימון עם יזמים שונים (החל מפרק 1000, לפני זה הפורמט היה קצת שונה אבל עדיין מאוד מעניין). ממליצה בחום!

2. שפכטל – פה אני קצת לא אובייקטיבית כי היוצרות שלו הן גם חברות שלי, אבל.. מדובר על פודקאסט איכותי בתחום העיצוב (אבל ממש לא בלבד) של קרן בר ומיטל אשכנזי-פומרנץ, שמארחות נשים (בעיקר) מתחומי העיצוב (בעיקר) לשיחות על נושאים שמעניינים כל בעל/ת עסק בתחילת הדרך ובהמשכה. אגב – הפודקאסט התחיל עכשיו את העונה השנייה שלו, שאישית אני מאוד נהנית ממנה 🙂

3. הפודקאסט של שופיפיי Shopify Masters Podcast – פודקאסט מצוין שמראיין בעלי עסקים שלהם חנות איקומרס בפלטפורמת שופיפיי האמריקאית. על פניו נשמע לא מעניין במיוחד, אבל הסיפורים שתשמעו שם והרעיונות שתקבלו שם יגרמו לכם להתאהב בפודקאסט ולרצות לעשות לו בינג' כל הסופש.

4. דיבור עצמאי – בגדול – זה פודקאסט מעניין בעיקר למעצבים גרפיים, אבל כמו שהבנתם כבר מההמלצות למעלה, זה באמת לא משנה באיזה תחום אתם, אתם תהנו מהפודקאסט הזה כי התחומים שהם נוגעים בהם כל כך מגוונים ומרתקים, שזה פשוט שווה להאזין.

5. כלים לעל-אנושיות SUPERTOOLS– את הפודקאסט הזה הכרתי דרך הקבוצה של תומי בראב – SUPERTOOLS, שעוסקת במגוון כלים דיגיטליים (וגם לא) שהופכים אותנו לעל-אנושיים, בעבודה ומעבר לה. הפודקאסט מצוין ומוסיף עוד המון ידע על גבי מה שקיים בקבוצה.

6. חצי שעה של השראה – פודקאסט מעולה שבו ערן גפן מראיין אנשים מובילים מהתעשיה המקומית – מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק של החברות הגדולות במשק, לשיחה אישית ומעמיקה שאפשר ללמוד ממנה המון על איך העסקים האלה מתנהלים, מה שונה ביניהם לבין עסקים קטנים ומה אפשר לקחת מזה לעסק שלנו.

מדריך מקיף מתנה

לעבוד פחות

להספיק

הרבה יותר!​

להפוך כל משימה בעסק להרבה יותר פשוטה, מהירה ומוצלחת, וליהנות מעסק יעיל ובנוי לצמיחה​

כניסת תלמידים