fbpx

Case Study – איך משתמשים בבוט להגדלת ההרשמה למתנה דיגיטליות – עם לילך פינצ'בסקי סימיאן

בקייס סטאדי הקודמים למדנו על איך מגדילים רשימת תפוצה ב-250% עם מתנות דיגיטליות ועל איך מביאים 650 עוקבים חדשים בעזרת שיווק יצירתי והפעם נדבר על דרך שיווק חדשה ומסקרנת למתנות דיגיטליות שהפכה ממש פופולרית ב-2019 – בוטים.

אני שמחה לארח את לילך פינצ'בסקי סימיאן, יוצרת משחקים וחדרי בריחה אישיים ובלוגרית משחקים לספר לנו איך היא יצרה את המתנה החדשה שלה והפיצה אותה בעצמה באמצעות בוט.


הי לילך, ספרי לנו על המתנה שיצרת, איך נולד הרעיון שלה?

מדי כמה חודשים אני מפנקת את קהל העוקבים שלי וקהל חדש במתנה דיגיטלית שקשורה בעולם המשחקים ו/או חדרי בריחה. הפעם בחרתי להעניק מיני חדר בריחה במתנה שכתבתי במיוחד. "תעלומה במכולת" הוא משחק קצר עם חידת כתב סתרים מורכבת. בנוסף, מי שמוריד את המתנה מקבל בעצם שתי מתנות: גם מיני חדר בריחה לשחק וגם גלגל המרת סימנים לאותיות ולספרות – כך שהוא בעצם גם יוכל לכתוב חידות וברכות בכתב סתרים בעצמו!

מדריך שעוזר לעצב את הבית בפחות עם כל מיני טיפים ושדרוגים שחוסכים בעלויות השיפוץ

למה בחרת בבוט לשיווק שלה?

כבר הרבה זמן שרציתי להתנסות בבוט ולהכניס אוטומציה לתהליכי העבודה שלי. מתנה דיגיטלית היא דוגמא ממש מוצלחת להתנסות בבוט.

מה ההכנות שנדרשו ממך כדי ליצור את המתנה ולשווק אותה?

את המתנה לקח לי כמה ימים להכין, החל מחשיבה ותכנון החידה, עיצוב החידה, בניית עמוד נחיתה ואוטומציה לשליחה באתר.

מבחינת השיווק, הפעם הייתי "עדינה" ופרסמתי את המתנה רק בעמוד העסקי שלי. רציתי לבדוק את הויאליות של הפוסט ללא קידום ממומן וללא הפצה בקבוצות.

מה קרה מהרגע שהתחלת לשווק אותה? תני לנו את הפרטים צעד אחר צעד

הפעם החלטתי לשווק את המתנה עם בוט. הקמה של בוט בפעם הראשונה היתה לי מעט מאתגרת. נעזרתי בהדרכה מצויינת של עינת לבי כהן facebook.com/doHeartVoices ועם זאת לקח לי כמה שעות טובות להבין איך להפעיל את הבוט.
ברגע שהעלתי את הפוסט וחיברתי אותו לבוט, הוא נהיה ויאלי מאוד, והגיע לקהל הרבה יותר גדול מאשר זה שעוקב אחרי העמוד.

סיכום במספרים: כמה הורידו המתנה בשבוע הראשון? כמה עד היום? לכמה חשיפה המתנה הגיעה

נתונים תכל'ס: עד כה הורידו את המשחק כ-300 אנשים (מגיעים גם דרך גוגל ושיתופים ולא רק ישירות מהפוסט). בעבר הורידו את המתנות שלי בכמויות גדולות הרבה יותר ולכן אני מסיקה שהבוט מאוד עוזר להפיץ ויראלית, אבל אין על פרסום ממומן ושיתוף בקבוצות עניין רלוונטיות בפייסבוק. אני מתכוונת להמשיך להפיץ את המשחק שוב בקרוב.


צילום: רונית לובצקי
צילום: רונית לובצקי

על האורחת שלנו

שמי לילך פינצ'בסקי סימיאן ואני יוצרת משחקים וחדרי בריחה אישיים, ובלוגרית משחקים.

את לילך תוכלו למצוא ב:

אתר: playwithlilach.com

פייסבוק: facebook.com/playwithlilach

אינסטגרם: instagram.com/playwithlilach לינק לפוסט המדובר: https://www.facebook.com/playwithlilach/posts/814057049039401

מתנות מיוחדות לגולשי האתר: "תעלומה במכולת" – מיני חדר בריחה לילדים

חידת סודוקו לילדים לחנוכה


רוצה ללמוד עוד על מתנות דיגיטליות? קליק כאן להורדת המדריך המלא ליצירת המתנה הדיגיטלית הראשונה שלך

אהבתם את הפוסט? ספרו לחברים

פוסטים אחרונים

ספר במתנה!
המדריך ליצירת המתנה
הדיגיטלית הראשונה שלך

ללמוד ליצור מתנות דיגיטליות יצירתיות יותר, שיגדילו את רשימת התפוצה שלך בקצב מהיר יותר,
יפתחו בפניך קהלים חדשים ויצרו ערך מוסף למוצרים ושירותים קיימים.

נעים להכיר

אני מאמינה שעסקים צריכים ליצור עבור הלקוחות חוויה שהיא מעבר לשירות/מוצר מעולים, כוללת תשומת לב לפרטים והרבה הקשבה.

באתר תוכלו ללמוד דרך מדריכים, קייס סטאדיז וקורסים – איך ליצור שיווק אישי יותר, מדויק יותר, ולחסוך זמן בעבודה מתוכננת יותר.

המשיכו לעקוב גם כאן...

כניסת תלמידים